20 Ağustos 2010 Cuma

çok gizli bir bilgi vardı, artık yok.

iki günde twitter manyağı oldum çıktım ben, nolcak bu işin sonu? hayır ünlülerin hayatını izlemeye bu kadar mı meraklıymışım, kendime şaştım! herkes birbirine bir şeyler yazıyor, herkes birbirine cevaplar veriyor, 'bi acayip' :D onun dışında abartıp oyun oynayan var, mesela hande yener. '-ar' sözcüğünü veriyor mesela, sonunda ya da başında '-ar' olacak, ve bu şekilde dakikalarca bu oyun oynanıyor, dedim ya 'bi acayip' hani..

bugün ablama gittim, en yakın arkadaşlarımdan birinin ablası. NLP uzmanı kendisi, kişilere yaşam koçluğu yapıyor, seans başı da iyi para kazanıyor haa, bakma sen. neyse ben de merak ediyorum, nefes terapisini nasıl yapıyorsun? dedim, demez olaydım. amanıın, diyaframa nefes aldıkça heryanım kasıldı mı benim, ölümlerden döndüm ölümlerden!! :D bakalım diğer seanslarda daha çözülebilmeyi umut ediyorum..

tabii ablamlara iftardan epey sonra gittim, haliyle de biraz geç döndüm eve, 2buçuk gibi.. tabii muhabbet koyuydu, telefona bakmak da hiç aklıma gelmedi, eve geldiğimde annem sinirden köpürüyordu! sakinleştirmeye çalıştım ama hiç oralı bile olmadı, anlattığım şeyler; nefes terapisi, ardına uyudum demem falan daha da deliye çevirdi onu. inanmadı tabii, korkmuş ama çok belli. o değil de aklına neler geldi çok merak ediyorum, kimliğimi açıkladığımdan beri daha temkinli olmam gerektiğinin farkındaydım ama bu kadarını da beklemiyordum açıkçası.

ha bu arada, size söylemedim dimi? biz annemle ne var ne yoksa konuştuk, tek bilinmeyen şey vardı zaten, o da cinsel kimliğim. artık her şeyi biliyor, şaşırtıcı dimi? ben de epey şaşakalmıştım açıkladıktan sonra..

bir gün yazarım size bunu ama yarın abimler gelecekler eve, dolup doluşacağız anlayacağınız! birazcık ihmal edebilirim ama çok da etmem hani, merak etmeyin:) haydi şimdi öpüyorum sizi yavrucaklar, sağlıcakla kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder