20 Ağustos 2010 Cuma

yalnız yaşamak tamam, ya yalnız ölmek?

neden bu kadar çabuk büyüyoruz biz, neden büyümek zorundayız? bir düşünün, daha ana rahmindeyken bir mercimek tanesinden topaç gibi bebeğe dönüştünüz, bebekten çocuk oldunuz ve bunların hepsi topu topu 3-4 senede oldu. sonra ergenliğe kadar yavaş bir büyümede kaldınız, birden yine büyüdünüz, amaçsızca! ergenliğiniz bitene kadar da büyümeye devam ettiniz...

bu zamana kadar sadece bedenen mi büyüdünüz? tabii ki hayır, beyin olarak büyüyebilmeniz için okullara gönderildiniz, kitaplar okunuz sırf büyüyebilmek için, matematik işlemleriyle boğuştunuz beyninizi geliştirebilmek için. ve işinizi hakkıyla yerine getirdiyseniz başarılı bir meslek sahibi oldunuz, yani, başa döndünüz! şimdi işinizde büyümeniz gerekecek, ama önce bir emekleyin bakalım, eminim anasının karnında multi-milyoner olanlardan değilsiniz, emeklemelisiniz. yürümenize karşı çıkacaklarını sanmam ama koşmanıza engel olacaklardır muhtemelen, sizi çekemeyen birileri mutlaka vardır, savaşmalısınız. belki en üst mevkilere ulaştınız, belki de vasat bir konumda yerinizde saydınız. olsun, her iki durumda da emekli olacaksınız ve bir bakmışsınız, puf, başka bir hayattasınız...

tabii iş hayatına atıldıktan sonra eş de bulmalısınız kendinize, evlenmelisiniz, çocuk sahibi olup onu da aynı yollardan geçirmelisiniz, acımasızca. belki de olması gerektiği şekliyle, belki de doğru olan odur, belki de ben hiç evlenemeyeceğim, evlensem bile sevdiğim insandan çocuk sahibi olamayacağım için bunları düşünüyorum, düşünmesem bile yazıyorum.

yazdıklarımın hemen hemen hepsine verdiğim bir cevabım var, yaşadıklarımdan nefret etmiyorum aksine her birini seviyorum, ama insan boşluğa düşer ya, işte o haldeyim..

evet, ben eşcinsel bir birey olarak geleceğimden endişe ediyorum, biliyorum insanlarla konuştukça rahatlayabilirim ama sanırım böyle hissetmekten de zevk alıyorum. hadi 25-30 yaşlarına kadar gayet güzel bir yaşam sürdüm, hadi diyelim 40-50 yaşına kadar da iyiydi, ama ya sonra? ya sonra ne yapacağım? yanımda sevdiğim insan olacak mı, onunla mı yaşlanacağım? çocuklarım olacak mı, onlar mı bakacaklar bana? hayır, kişisel çıkarlarımdan dolayı bunları istemiyorum, ben sadece yalnız ölmek istemiyorum. evet, hepsi bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder