25 Ekim 2009 Pazar

artık yazsam diyorum?

ahh blog, çook uzun zaman oldu görüşmeyeli biliyorum ama elimde değildi. geçen haftasonu gelmedim ben eve, haliyle yazabileceğim bir ortam da oluşmadı.. dün akşam geldi ama sor bi bana blogları inceleyebildin mi diye? sana hayır derim, öylece kalırım. devamı yok çünkü, neden? beynim durdu yine benm, melankoliye bağlayıp şarkı taraması yapıyorum ama en uygununu hala daha bulamıyorum.. cem adrian-yağmur şuan dinlediğim parça, neden bu olmasın ki?

kaç gündür koşuşturduğum bi hayatım vardı blog, oradan oraya. musıki'm var ama param yok, salı günü para bulana kadar canım çıktı. neler çektim ben, anlatamam:D öğrencilik hayatının güzel yanlarından biri bu sanırım, yani güzel mi bilemem ama hoş olduğu kesin:)) arkadaşımdan borç almıştım, para gönderecekler ya. niye güvenirsin ki? sonra onda da para bitti, o diğerine borçlandı ve haliyle ben mahçup oldum. düşünün halimi! neyse ki sonunda babam yolladı da rahatladım, yoksa yanmıştım cidden:(

hani dedim ya, geziyorum tozuyorum diye. eve gelip hiçbir şey yapmamak çok koydu, net bile sıkıcı geldi inanır mısın? facebook zaten mallamış. nedir bu yenileme çabası? ne saçma, neyse. blogları inceleyemedim dedim ya, anca biseksüel'e bakabildim azıcık, o da hani ahmetle ne olmuş diye. okuyunca mutlu oldum, ancak bana kalırsa biseksüel'in paylaşmayan ruh halinden bir an önce kurtulması gerek, ben eski yazılarını özledim açıkçası:)

iyice günlüğe çevirip quiz notumu falan söyleyecektim, aman dedim napıyosun:D harbiden napıyorum ben? bol bol para harcıyorum ama harcamamam gerekenlerden yiyorum. bugün yiyeceksin tamam, yarın? annem şey dedi: "bugün o paralar biterse yarın ayaklarını yersin olur biter." haklı kadın kendince:D tatlı olur mu dersiniz el-ayak tadı? dişimin kovuğunu doldurmaz ki aralardaki etler, istemem.

bir de çok yorgunum ben, yarın yine sabahlayalım diyorlar, olacak iş mi? hayır dünden razıyım gitmeye ama yine de rahatça uyumayı yeğlerim. gece saat 01.15 olmuş, bunlardan bahsettikçe mayıştım:) banyo yapmam gerek ama yarına sarktı artık, naparsın. pis pis kokmaya devam edicem, ne kadar pis kokabilirsem artık...

aslında diyorum ya, her gün yazma imkanım olsa mutlaka bi bu kadar yazarım her gün ama yaşadıklarımı unutyorum ben, ya da şuan çok yorgunum ondan bu haldeyim... bağışlayın beni, mutlaka daha düzgün bir yazı yazmaya gayret göstericem! yazmalıyım da zaten:) ancak şuan uyku hali okadar tatlı geliyor ki anlatamam:) haydi kendine iyi bakasın blog, soranlara benden selam olsun! haydi kal sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder