3 Ekim 2009 Cumartesi

ben geldim!

selam blog, nasılsın? dönebildim sonunda evime, aslına bakarsan dün döndüm fakat anca bugün yazabildim.. bilmiyorum çok yorgundum dün, ondan sanırım. istanbul çok yorucu blog, ölüyorum yürümekten! yürümezsen de öğrenci akbilin olmadığı için öyle bir para gidiyor ki yola hayretler içinde kalırsın. bir an önce şu akbil işini halletmeliyim ben..

onun haricinde çok şükür mutluyum hayatımdan:) 6kişilik odada kalacak olsam bile yurdum ferah hani, o açıdan bir sıkıntı yok. +5erkekle birlikte kalmak zor olsa da alışacağım, başka çarem yok sanırım... zaten hafta boyunca akşam yemeği vermedikleri için de bütün yemekleri dışarda yedim, böyle giderse parasızlıktan ölürüm ben. feci para gidiyor ya, her şey para! çok feci durumdayım anlayacağın...

C kurunda olmam biraz da işime geldi, çünkü B kurunun cuma günü tatil. ancak Üsküdar Musıki Cemiyetine ilk adımımı attım ben:) ve ctesi günü 1den 7ye kadar dersim var, cuma günün tatil olduğunu düşünsene? çok kötü olurdu benim açımdan. belki de iyi olurdu ama memnunum halimden ya:))

ilk defa ayrıldım ya evden, geldiğimde kapıda karşıladılar direk. ediyle büdü kalmışlardı evde, biri gelince mutlu oluyorlar artık:D güzel güzel yemekler yapıldı, yarının yemeğiyse şimdiden yapılıyor, neden? yarın yanımızda götüreceğiz yemekleri:)) anne yemeği ya, özlemeyelim diye. halbuki iki saatlik mesafe ama özledim ben annemi babamı biliyor musun blog? ilk defa evden ayrılıyorum işte, naparsın.

öyle yani, mutlu mesut götürüyorum hayatımı, hala daha karamsarlığım mevcut ama dağılır umarım. ilk hafta hiç yurda girmemenin verdiği rahatlık vardı, ya akşam yemekleri verilmeye başlanınca?? olmayacak böylesi.. sonra sıkılmaca başlayacak, yeni aktiviteler bulunacak. bir süre onlarla idare edeceğiz falan filan:)

bir haftada neler neler olmuş, abim de evde olduğundan okuyamadım pek. şimdi olara göz atacağım, kendinize çok iyi bakınız efendim.

görüşmek üzere! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder